Play

La acest podcast am incercat sa discutam despre: Recuperarea dupa cursa.Cat timp sa luam pauza? Daca si cat tb sa alergam in saptamana de dupa cursa? Cat trebuie sa facem pauza pana la urmatoarea cursa?

Recuperarea dupa cursa

Recuperare imediat dupa cursa
– sa te incalzesti daca e frig
– sa mananci ceva
– ice bath

Recuperare in zilele urmatoare
ziua 1-2
– bai cu apa rece
– mancat multe fructe, proteine,
– masaj

ziua 3-4
– deep tissue massage

Sfatul saptamanii

1. Începeți cu pași mici pe care ii puteți integra cu ușurință în viața voastra așa cum este acum.
2. Fiecare pas va duce la un altul, până când ajungetila destinația dorită.
3. Dacă veți prinde drag de sportul practict, veti deveni pasioanti, veti progresa faorte usor si veti reusi.
4. Budistii zic ca O călătorie de o mie de mile incepe cu un singur pas. Asa este!!
5. In plus, este important să va bucurati de călătoria voastră, nu doar de destinație. Bucurati-va de fiecare progres, de peisaje, de nivelul nou de energie pe care il veti capata, de noii vostri prieteni – printre care speram sa se numere si echipa care v-a prezentat acest podcast :))

Comments

  1. Referitor la masa de dupa un concurs. Este bine sa mancam proteine (carne cum zicea Gabi), pe cand pastele (care sunt bogate in carbohidrati) nu isi mai au sensul acuma si se vor depune foarte usor. Eu recomanda dupa un maraton sa consumam carne, legume si fructe.

Leave a Reply